Re: wiatraczek - odkurzacz...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 13:21:15 MET DST

On Sat, 5 May 2001 18:43:23 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>dokupie sobie ramku to nie bedzie swapil :) pozatym to mnie tak bardzo
>nie drazni jak ten ambient produkowany przez wentylatorki :) pozatym
>caly czas ida mp3, wiec i tka nic praktycznie nie slysze :)

Nie wiem jak ty, ale ja śpię przy katarynie on-line i dopiero kupienie
Fujitsu zapewniło mi spokojny sen.

>e tam... moje Seagate'y nie sa takie zle :) pozatym to sa koszulkowane
>u4 i u10, wiec troszeczke sie wycisza i obudowa nie grzmi :)

Słuchaj, a czy ty w ogóle słyszałeś kiedyś pracę tego Fujitsu
olejowego? Jak nie, to posłuchaj. I będziesz chciał się pozbyć
Sigejtów.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków