Re: Prad ???

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 11:22:46 MET DST

Użytkownik "Jacek" <niusy_niu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9d1ku7$oks$1_at_news.tpi.pl...
> Riva TNT,
> ja pierdziule, piec wiatrakow, ja pierdziule! Ty z peceta poduszkowca
> zrobiles??? ;))
Hiehie - miałem w domu tyle ;) (ostatnio pisałem o tym)
1 - na procesorze
2 - w zasilaczu
3 - karta graficzna
4 - systemowy na śledziu
5 - systemowy z tyłu
6 - systemowy z przodu

Jak będę kupował dysk twardy, to szuflada z wiatrakiem ...
W szufladzie leży jeszcze do płyty głównej ...
;>>>
(każdy ma jakieś zboczenie ...)

--
DooMiniK (bachus)