Re: wiatraczek - odkurzacz...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 05 May 2001 - 18:43:23 MET DST

Niejaki(a) zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Wiesz, jak wyciszyłem swoje wiatraki, to też zaczał mnie dysk drażnić.

dokupie sobie ramku to nie bedzie swapil :) pozatym to mnie tak bardzo
nie drazni jak ten ambient produkowany przez wentylatorki :) pozatym
caly czas ida mp3, wiec i tka nic praktycznie nie slysze :)

> Zmieniłem na Fujitsu na oleju. I wsadziłem w wytłoczki po jajkach...
> Żeby wyciszyć :))

e tam... moje Seagate'y nie sa takie zle :) pozatym to sa koszulkowane
u4 i u10, wiec troszeczke sie wycisza i obudowa nie grzmi :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|