Re: abit BE & dysk 7200

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 13:52:26 MET DST

Użytkownik "abdulek" <esprit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jako dodakowy kontroler na plycie mam HPT 370 i niestety:
> Seagate Barracuda III 40 GB, padły dwie sztuki po okolo jednym dniu pracy
> :-((

problem byl TYLKO z htp 366 + barracuda II !!! (btw. nowy bios do plyty
zalatwia problem)
...a ty chyba miales pecha... moze sprzedawcy pudelko z dyskami spadlo na
podloge ;-)))

> Mialem kiedys IBM-a o dziwo DTLA, ktory pracowal chyba ze 3 miesiace na
HPT,

a co w tym dziwnego... od pol roku dtla 7200 dziala mi bez problemu na hpt
370

> ale go sprzedalem (szkoda), a teraz mam ten sam problem bo nie wiem co
> kupic.

seagate u5 albo barracuda III ;-)) albo siakis ibm ;-)

> Tymczasowo chodzi na tym szajsowatym kontrolerze jakis stary Samsung
> (calkiem dobrze).

to po jakiego ch*.*a zes kupowal ten "szajsowaty" wg. ciebie kontroler ????

> Natomiast dyski 7200 podlaczam do kontrolera standartowego, na szczescie
tez
> obsluguje UltraATA 100 (Abit SAR6 chipset 815E)

zadna roznica... hpt dobrze wspolpracuje ze wszystkim!... wystarczy czasem
instrukcje poczytac i zagladnac na strone producenta...

Rafal