Re: abit BE & dysk 7200

Autor: abdulek (esprit_at_Poczta.Onet.Pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 17:53:10 MET DST

> to po jakiego ch*.*a zes kupowal ten "szajsowaty" wg. ciebie kontroler
????

cos taki nerwowy ???
wcale go nie chcialem kupic, po prostu byl na plycie glownej, ktora kupilem,
a skoro jest to probuje go wykorzystac.

> tez
>
> zadna roznica... hpt dobrze wspolpracuje ze wszystkim!... wystarczy czasem
> instrukcje poczytac i zagladnac na strone producenta...

takie jest Twoje zdanie, ja mam nieco odmienne. Mialem cztery plyty glowne,
na ktorych byly kontrolery HPT, poczawszy od Soyo 6BAIV poprzez Abita BE 6
II(dwie sztuki) no teraz Abit SAR 6 i w kazdym przypadku byly to dosc
klopotliwe urzadzenia. Juz nie wspomne o nadwrazliwosci na podkrecanie
zegara. Kumpel na przykład , nagminny overclocker, musial zrezygnowac z
Abita BE6 II wlasnie z tej przyczyny.

pozdrowienia
abdulek