Re: abit BE & dysk 7200

Autor: abdulek (esprit_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 11:25:09 MET DST

> jaki dysk 40Gb (7200) poprawnie chodzi z tą płytą (HPT 366)

Jako dodakowy kontroler na plycie mam HPT 370 i niestety:
Seagate Barracuda III 40 GB, padły dwie sztuki po okolo jednym dniu pracy
:-((
Mialem kiedys IBM-a o dziwo DTLA, ktory pracowal chyba ze 3 miesiace na HPT,
ale go sprzedalem (szkoda), a teraz mam ten sam problem bo nie wiem co
kupic.
Tymczasowo chodzi na tym szajsowatym kontrolerze jakis stary Samsung
(calkiem dobrze).
Natomiast dyski 7200 podlaczam do kontrolera standartowego, na szczescie tez
obsluguje UltraATA 100 (Abit SAR6 chipset 815E)

pozdrowienia
abdulek