Re: abit BE & dysk 7200

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:51:51 MET DST

Użytkownik "Rafal..." <r_afal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "abdulek" <esprit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> problem byl TYLKO z htp 366
Nieprawda. Mam w domciu 366 i 370 z kazdego po okolo 10 sztuk jeszcze
zlozylem i stale "serwisuje"
Problem jest zarowno z jednym i drugim. To jest po prostu wina HPT. Niestety
jest to bardzo metafizyczne i nie ma reguly ktore dyski z nim wspolpracuja a
ktore nie. Robilem nawet takie testy ze kilka roznych dyskow podpinalem po
kolei do kilku komputerow i mowie wam ze to jest loteria. Wywalaja sie
wszystkie bez jakielkolwiek przewagi ktoregos z producentow.

Nie znaczy to rowniez ze Promise jest debest ale IMHO (tak to sie chyba
pisze) jest ciut lepszy i "klei" wiecej dyskow.
Muzzy