****POMOCY****MONIATOR_17 ???

Autor: P. Grzegorczyk (grzegorc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 22:38:32 MET DST

Powiem krotko i na temat,

Bede kupowal monitor 17,tylko wlasnie jaki???
Potrzebuje dobrego monitora, chocby ze wzgledu na zdrowie, duzo spedzam
przed komputerem czasu
w granicach 5 godz. w ciagu dnia, czasami i wiecej (jestem studentem)
Kwota monitora do 1.800zl , max 2.000

Chce zajac sie grafika na potrzeby internetu, pograc od czasu do czasu.

Przegladalem testy monitorow w internecie i mozna normalnie zwariowac, co
strona to inna ocena
danego modelu (w szczegolnosci jesli chodzi o jakosc obrazu - wiem ktos moze
powie ze to od modelu zalezy, pewnie to i prawda, ale
 rowniez od subiektywnej oceny testujacego). Z tego co wywnioskowalem z tych
testow to mozna wziac pod uwage kilka modeli:

LG 795 FT, LG 776 FM
NEC MULTISYNC FE700
SAMSUNG SYNCMASTER 755
SONY G200
CTX PR711F

a moze jeszcze inny model o ktorym nie mam pojecia
Prosze o szczere opinie
Moze ktos jest w POSIADANIU MONITORA 17 Z KTOREGO JEST BARDZO ZADOWOLONY I
MOZE MI POLECIC

Prosze info kierowac na: grzegorc_at_wp.pl