Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: towarzysz Vader (denbi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 15:54:59 MET DST

Voder wrote:
> Khmm to jest cena netto czy brutto ??

To jest cena z VATem. (nigdy nie pamiętam co to brutto a co netto ;-) ).

> widze ze coraz drozszy monitor qrde chce kupowac ;) W sumie to myslalem
> wlasnie o G200 ale jak popatrzylem po cennikach to mi wychodzilo
> ze kosztuje on w granicach 1800zl W sumie to myslalem wlasnie o G200
> ale jak popatrzylem po cennikach to mi wychodzilo ze kosztuje on
> w granicach 1800zl :((

Poszukaj dobrze po różnych firmach. Ja kupiłem w Rzeszowie w jednej
firmie, fakt, że z rabatem, ale cenę taką dostałem (inne miały ceny w
okolicach 2000 zł!!!). Ktoś na grupie mówił niedawno, że gdzieśtam
również w tej cenie widział.

--
__       #        towarzysz Vader         #   A12ooT  66MB
\\\  __ #     denbi_at_power-amiga.prv.pl     #    6o3e/o6o