Re: ****POMOCY****MONIATOR_17 ???

Autor: Paweł Siwy \ (p_siwy_at_poczta.fm)
Data: Thu 31 May 2001 - 20:01:27 MET DST

Użytkownik P. Grzegorczyk <grzegorc_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9f3lps$q7e$1_at_bobo.ds5.agh.edu.pl...
> Powiem krotko i na temat,
>
> Bede kupowal monitor 17,tylko wlasnie jaki???
> Potrzebuje dobrego monitora, chocby ze wzgledu na zdrowie, duzo spedzam
> przed komputerem czasu
> w granicach 5 godz. w ciagu dnia, czasami i wiecej (jestem studentem)
> Kwota monitora do 1.800zl , max 2.000
>
> Chce zajac sie grafika na potrzeby internetu, pograc od czasu do czasu.
>
> Przegladalem testy monitorow w internecie i mozna normalnie zwariowac, co
> strona to inna ocena
> danego modelu (w szczegolnosci jesli chodzi o jakosc obrazu - wiem ktos
> [...]
Witam :-)
Ja mam LG 795FT+ i jestem z niego bardzo zadowolony :-))
Widzialem inne np. wspomniany SONY G200 - powiem krotko :-(((
Co do 19" w tych cenach to nie jestem przekonany :-(
Lepiej kupic dobra 17'' niz tania 19''

Pozdrawiam
Pawel Siwy alias Gwizdek
emalia: p_siwy_at_poczta.fm