Re: Ktora 19" ???

Autor: Piotr Talaga (jpiotrt_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:37:13 MET DST

> Upraszczajac, im wiecej tych kHz tym wiecej Hz przy wyzszych
> rozdzielczosciach. Mysle, ze dla 19 cali normalna rozdzielczosc pracy to
> 1280x1024 w CO NAJMNIEJ 85Hz - do tego wystarczy 96kHz, ale to minimum.
> Dobra 19 powinna miec 115 kHz i to da ci 100Hz i wiecej w rozdzielczosci
> 1280x1024.

wlasnie o to chodzi - ubocznym skutkiem tego jest koniecznosc stosowania
przez producenta lepszych materialow i podzespolow, co takze korzytnie
wplywa jakosc obrazu. Cen nie znam, ale mozesz looknac na www,netseller.pl -
tam cos powinno byc. Nie wiem tez jak jest z kineskopami w iyamach czy jak
ich zwa. Moga sie szyko wypalac. Po drugie - bierz monitor, ktory moze
uzywac kalibratora. Nie bedzie Ci co prawda potrzebne, ale ta mozliwosc
dobrze swiadczy o jego konstrukcji.

pozdr

p.t.