Re: Ktora 19" ???

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:47:33 MET DST

Użytkownik "Piotr Talaga" <jpiotrt_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości

> wlasnie o to chodzi - ubocznym skutkiem tego jest koniecznosc stosowania
> przez producenta lepszych materialow i podzespolow, co takze korzytnie
> wplywa jakosc obrazu. Cen nie znam, ale mozesz looknac na
www,netseller.pl -
> tam cos powinno byc. Nie wiem tez jak jest z kineskopami w iyamach czy
jak
> ich zwa. Moga sie szyko wypalac. Po drugie - bierz monitor, ktory moze
> uzywac kalibratora. Nie bedzie Ci co prawda potrzebne, ale ta mozliwosc
> dobrze swiadczy o jego konstrukcji.

w 1024 wyciaga 120hz ! a ta rozdz jest cool - wieksza max 90hz ale juz za
male i lekko rozmyty obraz (lekko - mam gf2mx hercules a nie matroxa !!)
wiec mnie to zadowala, myslalem ze oko mniej sie meczy itp

120hz to duzo nie!?
jaki kalibrator ? mam : moire, 4 rogi nastawy, tem kol, i zbieznosc H.
ma kineskop diamoron NF - przeca to bdb?!
i obraz b ladny - lekka zbieznosc V (ale widac dopiero z 5cm tylko w nokia
test) mialem inna ta sama iiyame i miala wsio - super - ale piszczala :)

http://www2.iiyama.de/pages/produkte/crt_de.php3?id=MA901U

prosze ocen