Re: upgrade biosu hpt 370

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:40:34 MET DST

Drookash wrote:

> No jak sądzę wybierzesz XV z HPT1.10b , więc powiem Ci, żt to najszybszy i
> najlepszy bios jaki maiłem.

Czy jest duzo szybszy niz np. UJ. Jak to mierzyles ? Pytam sie, bo nie
wiem czy warto ryzykowac flaszowanie, skoro wszystko mi dobrze dziala na
UJ.

> Wersja UJ z hpt 1.02 jest ostatnią sygnowaną jako nie beta.

Jak to sprawdzic, tzn. czy jest to beta czy nie ? Na stronie
http://www.highpoint-tech.com/370drivers.htm (wiem, ze to strona z
biosami do kontrolerow na oddzielnej karcie) najnowszy bios ma wersje
1.0.3b, wczesniejsze to 1.0.3, 1.0.2. Nie chodzi wiec chyba o litere b
przy numerze wersji, bo nielogiczne byloby podawanie wersji 1.0.3b jako
nowszej niz 1.0.3 ?

pozdrawiam,

mirek