Re: Ktora 19" ???

Autor: Darek (darja_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:44:59 MET DST

Użytkownik "Polar" <polaris_at_atcom.net.pl> napisał w wiadomości
> Prawda jest taka że jednak cena w większości wypadków odzwierciedla
jakośc -

Radzilbym wziac pod uwage nowe monitory NEC np MultySync 95F.
Uzytkuje go od jakis 3 miesiecy i jestem bardzo zadowolony, mozesz poczytac
o tym "telewizorku"
na http://www.nec.pl
Cena jest nieaktualna. Jest teraz tanszy. Na NEC`a przesiadlem sie z MAG
796FD na kineskopie Sony FD. Pomijam te dwie poziome kreski w kineskopach
sony`ego, bo po tygodniu sie ich nie zauwaza, ale ja np: nie moglem
wyregulowac ostrosci i geometri a te barwy jakies takie jarzace po oczach .
W NEC`u zadnych problemow z geometria i niesmowity balans bieli. Ostosc bez
zarzutu. Karte mam Asusa V7700. Uwazam. ze dobrze wydalem pieniedzory. A od
Sonego uchowaj nas panie:)

Pozdrawiam]
Darek