Re: Zgrywanie video na dysk

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 14:50:29 MET DST

On Thu, 03 May 2001 23:37:35 +0200, Andrzej Pinczuk
<andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> wrote:

>Dlatego napisałem trochę lepszy :-)
>Nie mam pojęcia jak mocniejszy, ale IMO w okolicach powyżej 1 gh powinien już
>wystarczyć. Mój znajomy przy cel800 w mjpegu (subsampling 1/1/1)
>768x576x15x25 gubi sporo klatek, ale czasami udaje mu się zgrać dłuższy fragment
>bez strat.
I to jest wlasnie powod dla ktorego warto kupic karte ze sprzetowa
kompresja. Nabylem kiedys uzywanego Matroxa Mystique z nakladka
Raibow runner. Dzisiaj zadna rewelacja, ale z Celeronem 366 mozna bylo
zgrywac material 704x576 25fps bez zadnego stresu. Sprzeta ma pewna
wade. uzywa swoijego wlasnego formatu kompresji, wiec aby coolwiek
obejrzec na innym kompie nalezy wczesniej przekonwertowac.

Pozdrawiam
GLide