Re: TNT2-M64 i Via 693 nie dziala 3D ?

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 12:41:43 MET DST

Cześć !

"Mariusz" <mariusz_at_planet.pl> wrote:

> Prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego klopotu. Plyta Procomp BVC1B, cel
> 400, i TNT za Chiny Ludowe nie daje rady tego poustawiac.
Chiny Ludowe nie są winne...
Winien jest BG z M$...

> Windows dziala, ale uruchomienie bardziej skomplikowanej aplikacji 3D po
> chwili zamraza system.
brak poprawnej obsługi AGP...
proponmowany w gołej instalne Win9x i WinME dla VIA jest błędny (brak)...
również domyślny sterownik dla Rivy w WinME jest niepoprawny...

> Stosowalem juz wszystkie "myki" w biosie i rozne wersje
> sterownikow....bez efektu.
Trzeba zainstalować:
1. poprawki VIA dla surowej instalki Windows (np. VIA 4 in 1) - tam jest
  np. sterownik AGP...
2. sterownik grafiki np. detonator 6.50 -> UWAGA w WinME przestaje
 działać pasjans !!!!!!!!!!
 natowiast gry (np. diablo... itd) działają poprawnie...

> Da sie to jakos zgrac ?
TAK

--
z poważaniem