Re: resetowanie kompa

Autor: DON (linux_at_box43.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 16:28:53 MET DST

Byłem kiedyś u kolesia który miał podobny problem / mieszkał on w starym
budownictwie i okazało się, że są zaniki napięcia w instalacji elektrycznej
/ pomógł UPS / ale u ciebie może być to zasilacz bo procesor raczej nie /
spróbuj włączyć kompa i go obciążyć ( włącz parę filmów, muzykę i jeszcze
coś przegrywaj) jak się nie restartuje to znaczy że jest Oki ), u kolegi
Duron 600MHz działa już parę miesięcy na 900MHz chłodzony zwykłym
badziewiastym coolerem i działa, nie miał też z nim żadnych problemów (
zwiechy itp.) /

--
Krzysztof Wrona
linux_at_box43.pl