Re: via133 vs. intel

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Wed 02 May 2001 - 16:38:15 MET DST

"Wojciech Pietkiewicz" <icek_at_rab.ict.pwr.wroc.pl> pisze:

> Postanowiłem zmodernizować sprzęt (mam c466+ASUS P3BF) na
> durona + ASUS na VIA, albo nowszy celeron + ASUS na intelu
> z udma 66/100.
>
> I tu jest problem, bo:
> Jedni mówią, że durona bo tani, szybki, etc.
> Drudzy, że intel bo może i droższy ale np. transfery dysku z przy
via
> dla udma100 są porównywalne z intelem dla udma33.
> Innymi słowy duron jest świetny, ale płyty pod durona, czyli oparte
> na chipsecie via są gorsze od tych oparych na intelu.

Mialem C333_at_500/C333_at_415 na plytce Shuttle HOT-661v (nie bx a VIA-692)
i po zmianie na MSI K7T Turbo z Duronem 850 dziala bardzo fajnie. O
transferach sie nie wypowiem, bo po pierwsze dopiero za miesiac
planuje szybszy dysk, a po drugie mam 384 MB RAM wiec dysk jest dosc
zadko wykorzystywany podczas normalnej pracy. Generalnie polecam... :>

--
 P o zdrawiam
  <\ _