Re: resetowanie kompa

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 21:27:48 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Nowacki" <zbyszek_at_pegaz.bptnet.pl> napisał w wiadomości
> co jakis czas, np po godzinie komp mi sie resetuje.
> co sie moze dziac ?
> najbardziej podejrzewam proca (byl krecony) i atx (byl naprawiany).
> Niedawno wymieniona tez byla pamiec i grafika.
>
> A przy okazji: jaki proc polecacie do plyty Asus P2B ?

To jeszcze zależy jaką masz wersję płyty (oznaczenie Rev pomiędzy gniazdami
ISA), jeśli wcześniejsza niż 1.12 to co najwyżej Pentium III 600 na Slocie,
lub przy użyciu przejściówki Celeron 533.
Dobry opis jest na faq na niemieckich stronach ASUSA (www.asuscom.de), jeśli
będziesz miał kłopoty ze znalezieniem lub załadowaniem to napisz, podeślę Ci
te strony na priva.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl