Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: Adam Struk (adam_at_atcomnet.com.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 16:22:57 MET DST

Użytkownik "Voder" <voder_at_skasuj.to.debesciak.delta.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> Stanalem przed koniecznoscia zakupu monitora 17''. Bede go wykorzystywal
do
> domowych zastosowan, zadna tam grafika profesjonalna te sprawy.
Rozdzielczosc ?
> khmm w sumie to 1600x1200 pewnie powinna byc przy jakims sensownym
odswiezaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Myslalem o Flatronie 995FT
lub Sony E220.

> Voder

Z ta rozdzielczoscia to bym tak nie szalal 1280x1024 to IMO max dla 17" i to
dobrych.

Co do Twojego dylematu, to moich doswiadczen zdecydowanie polecam produkty
Sony.
To troche na zasadzie "kazdy swoje chwali", ale... :)
Z Flatronem mialem kontakt i to stojacym obok E200, Sony IMO bije go o
glowe, pod wzgledem ostrosci kontrastu i odzwiezania. Sony sa naprawde
diabelnie ostre, kontrastowe i na prawde plaskie.
W domu mam G200, uwywalem tez A220, E220, E200 i E400. Wszystkie byly
naprawde OK.
Odradzalbym jednak modele E220 i A220, to sa takie okrojone E200 maja
mniejsze mozliwosci kontroli obrazu - nie mozna ustawic konwergencji !!!!
A220 to dokladnie to samo co E220 tylko w srebrnej bajeranckiej obudowie z
wbudowanym hubem USB.

Reasumujac polecam E200 daje 85Hz do rozdzielczosci 1152x864 lub jeszcze
lepiej model wyzej - G200 85Hz przy 1280x1024 + prawdopodobnie dluzsza
zywotnosc, wieksza stabilnosc etc. W koncu najlepsze egzemplarze 17"
kineskopow montuja w tym modelu, wszystkie inne to te, ktore nie
przechodzily jakis testow, wiec montuje sie je w nizszych modelach.

Przy Twoim budzecie spokojnie znajdziesz E200 a jak ciut poszukasz to i do
G200 nieduzo dolozysz, co bardzo polecalbym.
Moniotrek to urzadzonko kupowane na lata, wiec warto sie ciut "szarpnac".

Moze jakies inne firmy maja w ofercie cos porownywalnego, nie wiem, moze
inni grupowicze cos poleca.

Pozdrawiam
Adam Struk