Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: towarzysz Vader (denbi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 08:24:30 MET DST

Romualdo wrote:
> od 6 lat posiadam monitory LG (DAEWO) i jestem z nich zadowolony
> kumpela ma SONY i LIPA pikseloza i inne cuda wybór należy do Ciebie

Ty chyba nigdy monitora Sony nie widziałeś. Patrz sobie dalej w dwły i
LG i bądź nadal takim kretynkiem. Pikseloza??? Jakby to była wina
monitora. Owszem, obraz jest bardzo ostry, wszystko jest wyraźne i
wyraźnie widoczne. Zapewne twój monitor (twoje monitory) mają "sprzętowy
antyaliasing" (czyt. kineskop do dupy).

Ja wiem, że każdy chwali co ma (no bo przecież nikt, albo niewielu się
przyzna, że kupiło coś do dupy i dało się orżnąć). Ale jak nie stać cię
na porządny monitor i kupujesz tylko namiastki (to chyba zegarki casio
mają lepsze wyświetlacze, mimo, że mono) to się nie odzywaj, pliz.

--
__       #        towarzysz Vader         #   A12ooT  66MB
\\\  __ #     denbi_at_power-amiga.prv.pl     #    6o3e/o6o