problem z klawiaturą na podczerwień

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Wed 02 May 2001 - 08:29:10 MET DST

Witam,
mam nadzieję, że ktoś mi pomoże w tej sprawie. Kupiłem sobie ładną klawiaturę
BTC5113, podłączyłem i zainstalowałem sterowniki z płyty. Z pozoru wydawało mi
się, że wszystko gra: problem zaczął się, gdy odpaliłem Quake. Wskaźnik myszy
poruszał się z dużymi oporami, a reakcja na naciśnięcie klawiszy była bardzo
opóźniona (podobnie działo się w Unreal'u). Przyjrzałem się dokładniej pracy w
Windows i zauważyłem minimalne opóźnienia np. w minimalizowaniu okna. Może jest
jakiś konflikt między sterownikami myszy, a klawiatury?(choć w systemie nie ma
żadnego wykrzyknika). Moje pytanie; czy można temu jakoś zaradzić, czy mam
powrócić do pracy z klasyczną klawiaturą?