Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: Wojtek K (wkuzia_at_wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 20:31:12 MET DST

----- Original Message -----
From: "Adam Struk" <adam_at_atcomnet.com.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.grafika
Sent: Wednesday, May 02, 2001 4:22 PM
Subject: Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

> Użytkownik "Voder" <voder_at_skasuj.to.debesciak.delta.pl> napisał w
wiadomości

> do
> Rozdzielczosc ?
> odswiezaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Myslalem o Flatronie 995FT
> lub Sony E220.

> Z ta rozdzielczoscia to bym tak nie szalal 1280x1024 to IMO max dla 17" i
> dobrych.
>
> Co do Twojego dylematu, to moich doswiadczen zdecydowanie polecam produkty
> Sony.
> To troche na zasadzie "kazdy swoje chwali", ale... :)
> [...]

Za 1380 zł kupiłem tydzień temu LG Flatron 795FT i nie mam powodu do
narzekań.
Monitor kupowałem w Warszawie w Lorien, więc do dyspozycji miałem dwa
stanowiska, na jednym postawiono mi właśnie LG, a na drugim SONY G200.
Różnicą na korzyść dla SONY są jego soczyste kolory. Byłem na Sony prawie
zdecydowany, ale 3 egzemplarze pod rząd miały całkiem spore kłopoty z
ustawieniem zbieżności w rogach ekranu, ostrość w LG i Sony była taka sama -
ciężko mi było zobaczyć różnicę. Podstawowym kryterium dla mnie było, żeby
monitor wyciągał jak największe odświeżanie w 1152x864 - no i mam w niej
100Hz.
Ten model LG dostał 100 na 100 punktów za ergonomię w CHIP Topten, czy jak
się nazywa ichni ranking.

Mam nadzieję, że pomogłem.