Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: towarzysz Vader (denbi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 08:32:03 MET DST

Voder wrote:
> Stanalem przed koniecznoscia zakupu monitora 17''. Bede go wykorzystywal do
> domowych zastosowan, zadna tam grafika profesjonalna te sprawy. Rozdzielczosc ?
> khmm w sumie to 1600x1200

Zapomnij o taj rozdzielczości na siedemnastce. Choć prawdę mówiąc u mnie
na amidze w 1600x1200 obrazz wyglada na prawdę łądnie i ostro. Może
jakbym poustawiał większe fonty... ale to samo uzyskam amniejszając
rozdzielczość do 1280x1024.

> pewnie powinna byc przy jakims sensownym odswiezaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Myslalem o Flatronie 995FT lub Sony E220.

Ja mam G200 więc nie wiem jak E220 się zahowuje. wiem tylko, że ma
słabsze częstotliwości. Osobiście to teraz nawet nie spojrzę w kierunku
czegoś innego niż Sony.

> Dodam ze nie przeszkadzaja mi te 2 paski w Trinitronie. Prawde mowiac to sa
> one tak male ze praktycznie niezauwazalne. Cena monitora to MAX 1500zl (jakies bardzo niewielkie oscylacje w gore ale naprawde niewielkie, takie ktore mozna

G200 to 1680 zł. Na prawdę warto tyle dać... ale jeśli za dużo... cóż.
E200 mosztuje za to trochę poniżej 1500. A jakości Trinitrona na innym
kineskopie nie uzyskaszz.

--
__       #        towarzysz Vader         #   A12ooT  66MB
\\\  __ #     denbi_at_power-amiga.prv.pl     #    6o3e/o6o