Re: Kilka pytań odnośnie nowej maszynki :-)

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:41:00 MET DST

-~*Łukasz 'ptashek' Szmit*~- <da whatever>

>Jak mają się do tego "normalne" prace na kompie?

SETI pracuje w Below Normal jak juz zauwazyles :) Dla mnie to
niezauwazalne obciazenie szczegolnie, ze gry uruchamiam w RealTime lub
stopien nizej.

>Czy obciążenie jest dużo mniejsze z racji braku graficznej prezentacji?
>(powinno być)

Nie oczywiscie, SETI zawsze bedzie wykorzystywalo kazda wolna chwilke
procesora wiec obciazenie nie bedzie mniejsze co najwyzej szybciej bedzie
liczyc :)

>Otóż to. Jednak, jak pewnie wiesz, w W2K można w Task Manager'ze ustalać
>priorytet procesu wedle uznania.

Wole z batcha lub W2KLauncherem - nie chce mi sie zagladac za kazdym
odpaleniem do TM i zmieniac priorytetu :)

>Najlepiej chyba jednak zastosować w DOBRY cooler

Oczywiscie :)

>- i tu pytanie: W jaki?
>(jest tego od groma i trochę)

Do jakiej ceny Cie interesuja? :)

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."