Re: MSI K7T Turbo a obudowa

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:44:55 MET DST

-~*Ma'Lou*~- <da whatever>

>Mam taki problem....w sklepie maja tylko waskie obudowy i nie wiem czy
>nie bedzie problemu z ta plytka, dokladniej chodzi o to, ze boje sie ze
>napedy beda wadzily o plyte, a mam takich napedow 3 sztuki. I tu
>pytanie, czy styka tutaj zwykla waska obudowa?

To zalezy od danej obudowy juz. Np. z Codegenami i 3ma napedami bedziesz
mial problem a z jakimis szerokimi noname'ami juz nie bo napedy beda
odsuniete od plyty (ale nie polecam takich oczywiscie). Najlepiej kup
Codegena BigTower'a albo dozbieraj do Enlighta lub Chiefteca.

>Sa tez obudowy dluzsze od standarowych, tylko nie wiem ile musza miec,
>aby nie bylo problemow.

Zalezy od budowy samej obudowy.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."