Re: Kilka pytań odnośnie nowej maszynki :-)

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (Lukasz.Szmit_at_scg.no_junk.gliwice.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 12:04:05 MET DST

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns9072789908F52kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Łukasz 'ptashek' Szmit*~- <da whatever>

> Nie poniewaz uzywam klienta tekstowego (ktory dziala jako serwis pod
> Win2K u mnie) i dziala przez caly czas.

Jak mają się do tego "normalne" prace na kompie?
Czy obciążenie jest dużo mniejsze z racji braku graficznej prezentacji?
(powinno być)

> Uzywanie tych 2 programow nie ma sensu - oba probuja wykorzystac caly
> czas wolny procesora z tym, ze SETI ma wyzszy priorytet.

Otóż to. Jednak, jak pewnie wiesz, w W2K można w Task Manager'ze ustalać
priorytet procesu wedle uznania.
Standardowo SETI chodzi jako "BELOW NORMAL" a CPU Cool "ABOVE IDLE" - czyli
o jeden stopień niżej.
Ja mam ustawione oba na "NORMAL" - obciążenie procka jest zauważalne ale nie
zakłóca normalnej pracy.

Najlepiej chyba jednak zastosować w DOBRY cooler - i tu pytanie: W jaki?
(jest tego od groma i trochę)

> U mnie dzialal.

Hehe... no to tylko do wypłaty muszę poczekać :-)

--
Ptashek.