Re: DVD samsung

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 07:49:32 MET DST

Dear Lidka,

    Jeżeli kupiłaś wersję OEM (tańszą) to w większości takich przypadków
dołączona jest tylko dyskietka ze sterownikiem.
    Wersje BOX (w ładnym pudełeczku) powinny mieć takie dodatki jak
programowe odtwarzacze DVD.

Jeśli nie masz takiego programu to popytaj znajomych. Być może, któryś ma
takowy na płytce ze sterownikami do karty graficznej, która ma możliwość
wspomagania dvd.

Użytkownik Lidka <simp_kobra_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99rtet$hsi$1_at_news.tpi.pl...