DVD samsung

Autor: Lidka (simp_kobra_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 07:39:55 MET DST

dzien dobry, kupilam DVD Samsung 12x. mam pytanie, czy do niego musi byc
dolaczone oprogramowanie umozliwiajace ogladanie filmow?czy sprzedawca ma
obowiazek takiego oprogramowania dostarczyc wraz z dvd?mianowicie ja nie
otrzymalam takiego oprogramowania, a gdy pytalam sprzedawce, to powiedzial,
ze nie ma do tego dvd oprogramowania. skad moge takie oprogramowanie
sciagnac? moze ktos mi podesle? czy sprzedawca ma racje mowiac, ze nie musi
takiego oprogramowania dostarczac? pozdrawiam Lidka