Re: TEAC W54 padl?

Autor: Eathan (eathan_at_katowice.eu.org)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 07:37:53 MET DST

Użytkownik "Nijou" <nijou_at_skasuj-bzdeta.go2.pl> napisał w wiadomości
> Heh, dokladnie w momencie kiedy juz poslalem tego posta wpadlem na ten
> pomysl... Wlasnie sie wypala na 2x. Dzieki za expresowa rade! :-) BTW:
> jakie CDRy (marka) polecasz? Czy uzywasz innych do audio i innych do
> danych?

dziwne pytania zadajesz :)
sluchaj ja mam Yamahe i nagrywam na wszystkim co jest pod reka
i nie ma roznicy

ogolniej jak nagrywam cos waznego to pale np na TDK
a filmiki pale na Platinum/Esperanza bo przy iloscia kilkusetek to szkoda
kasy na inne cd a strata minimalna jak cd za rok sie nie odczyta ...

Bart
bartek_at_coig.katowice.pl