Problem z napedem CD-ROM i plytami CD-R

Autor: Jędrek (jndrk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 07:50:08 MET DST

Mam stary (moralnie) naped CD-ROM, ale calkowicie sprawny. Na moje potrzeby
calkowicie wystarcza.
Mam jednak problem. Naped nie chce mi czytac plyt nagranych w nagrywarce
(program WinOnCD) obojetne czy to CD-R, czy CD-RW. Z "fabrycznymi" plytami
nie mam problemu. Czy mozna tak nagrac plyte, aby moj naped ja przeczytal
(moze jest jakas dodatkowa opcja w programie nagrywarkowym) ?
Czy da sie cos poradzic bez wymiany napedu ?

Jedrek