Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 27 Mar 2001 - 12:13:14 MET DST

> Witam
> Mam w najblizszym czasie kupic nowy monitor i juz sie zdecydowalem, ze
> bedzie dziewietnastka IIYAMY
i to był właściwy wybór
, ale nie wiem, ktory z modeli wybrac. W gre
> wchodzi albo A901HT albo A902MT.
Musisz określić do czego będziesz go używał. Czy masz wierzę (wówszas głośniki
niepotrzebe)
 Roznice pomiedzy nimi sa niewielkie zarowno
> w cenie, jak i w parametrach, wieksze roznice sa w "wodotryskach" oraz w
> tym, ze A901HT juz podobno nie jest produkowany (ale jest jeszcze nadal
> dostepny w hurtowniach). Mam wiec do grupowiczow obeznanych z tematem takie
> dwa pytania odnosnie tych "wodotryskow":
> - czy wejscie BNC warte jest tego, by zdecydowac sie na starszy model A901HT
> ??? Mam Radeona i zastanawiam sie, czy jakosc obrazu bedzie lepsza, niz na
> D-Subie. Gdzie na Dolnym Slasku mozna dostac odpowiednie kable dla BNC.
Monitor jest bardzo dobry BNC w zasadzie nie wykożystasz bo poprawy jakości
raczaj nie zauważysz - też mam i uważam że jest to zbędny bajer obecnie firmy
powoli zaprzestają produkcji monitorów z BNC. kabel chba kosztuje ok 100 PLN.
> - czy glosniki umieszczone w podstawce modelu A902MT nie beda mialy zlego
> wplywu na wyswietlanie obrazu, jak ma to czesto miejsce w tzw. monitorach
> multimedialnych ???
Jaśli ma głośniki to chyba jest to monitor multimedialny. Producenci twierdzą
że głosniki nie mają wpływy na monitor - szczególnie kiedy są umieszczone w
podstawce i coraz częściej się to zdarza. ale lepszym wyjściem będzie
podłączenie pod wieżę. Nawet kupić bylejaki wzmacniecz (za 150 PLN - cena
niemal kabla BNC) i w miarę dobre głośniki effekt będzie 100x lepszy niż na
głośnikach z monitora
Co do monitorów to radzę się kierować parametrami i jakością obrazu a nie
bajerami jak głośniki, BNC, USB itp itd. W związku z tym jestem za monitorem
bez głośników (pomimo że posiada BNC)

adadur