Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 14:07:43 MET DST

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Musisz określić do czego będziesz go używał. Czy masz wierzę (wówszas
głośniki
> niepotrzebe)
[...]
> Jaśli ma głośniki to chyba jest to monitor multimedialny. Producenci
twierdzą
> że głosniki nie mają wpływy na monitor - szczególnie kiedy są umieszczone
> podstawce i coraz częściej się to zdarza. ale lepszym wyjściem będzie
> podłączenie pod wieżę. Nawet kupić bylejaki wzmacniecz (za 150 PLN - cena
> niemal kabla BNC) i w miarę dobre głośniki effekt będzie 100x lepszy niż
na
> głośnikach z monitora

Mam wieze. Rzecz w tym, ze model bez glosnikow wyszedl juz podobno z
produkcji i jest dostepny tylko do "wyczerpania zapasow" w hurtowniach (a
znajac moje szczescie, to jak sie zdecyduje na A901HT, to okaze sie juz nie
do dostania :-)). Pod wzgledem parametrow technicznych oba monitory sa
prawie identyczne (ten sam plaski kineskop Mitsubishi). Tak wiec bardziej
rozchodzi sie nie o to, czy jakosc dzwieku z glosnikow w podstawce jest
dobra czy zla, tylko o to, czy maja jakikolwiek wplyw na jakosc obrazu,
nawet jesli sa niepodlaczone (w glosnikach sa przeciez magnesy trwale).

--
Pozdro
Matti