Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 11:52:31 MET DST

Witam
Mam w najblizszym czasie kupic nowy monitor i juz sie zdecydowalem, ze
bedzie dziewietnastka IIYAMY, ale nie wiem, ktory z modeli wybrac. W gre
wchodzi albo A901HT albo A902MT. Roznice pomiedzy nimi sa niewielkie zarowno
w cenie, jak i w parametrach, wieksze roznice sa w "wodotryskach" oraz w
tym, ze A901HT juz podobno nie jest produkowany (ale jest jeszcze nadal
dostepny w hurtowniach). Mam wiec do grupowiczow obeznanych z tematem takie
dwa pytania odnosnie tych "wodotryskow":
- czy wejscie BNC warte jest tego, by zdecydowac sie na starszy model A901HT
??? Mam Radeona i zastanawiam sie, czy jakosc obrazu bedzie lepsza, niz na
D-Subie. Gdzie na Dolnym Slasku mozna dostac odpowiednie kable dla BNC.
- czy glosniki umieszczone w podstawce modelu A902MT nie beda mialy zlego
wplywu na wyswietlanie obrazu, jak ma to czesto miejsce w tzw. monitorach
multimedialnych ???
Dzieki za wszelkie info.

--
Pozdro