Problem z odtwarzaniem plyt DVD

Autor: witek_koroblewski_at_eu.yr.com
Data: Tue 27 Mar 2001 - 12:14:23 MET DST

Moj ledwo co kupiony Asus DVD 12x nie chce odtwarzac komercyjnych filmow DVD.
Po wlozeniu plyty, naped bez problemu ja odnajduje, startuje sie menu poczatkowe, jednak po
wybraniu opcji PLAY MOVIE program odtwarzajacy wiesza sie (czerwone okienko, ze program
wykonal niedozwolona operacje itd.).
Probowalem dzialac z nastepujacym softem: Asus DVD 2000 (dolaczany do napedu), WinFast
DVD (dolaczany do karty), PCFriendly DVD (dolaczany do filmu).

Btw. plyty bez copyrightu (np. demo rezyserskie) odtwarzaja sie bez problemu.

Co dalej, droga redakcjo? Kiedy zobacze mojego Matrixa?

Pozdrawiam,
Bardziej

PS: Athlon 1GHz, Abit KT7RAID, 256MB, Leadtek WInfast Geforce 2 Pro, ASUS DVD 12x, SB
64.