Re: problem z ms k7t pro2-a

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 12:14:24 MET DST

Użytkownik Laser <laser1_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99lpda$537$1_at_news.tpi.pl...
> Mam problem. Gdy kopiuję większą ilość plikow na dysk wiesza mi się
system.
> Praktycznie nic nie można zainstalować. Komp jest nowy ale nie chcę go do
> serwisu oddawać bo to będzie trwało a podejrzewam że jakieś drivery żle
> działają.
> W dosie wszystko jest ok. (windowsy się zaintalowały :))
> Konfiguracja
> K7T Pro2-a ,duron 800, seagate barakuda III - 20 gb, LG-DVD
>
> To nie wina DVD bo jak kopiuję z sieci to też się wiesza.
> Z góry dzięki

 mam podobny problem tyle ze z Abitem KT7a i cd-romem (i nagrywarka)
opisywalem go juz w poście "Tryb DMA resetuje komputer". Prostym
rozwiazaniem jest tu wyłączenie trybu DMA dla cdromu/dvdromu ale to jest
rozwiazanie połowiczne bo transfery znacznie spadają. Pytanie - co zrobić by
przy aktywnym DMA wszystko śmigało jak należy?
S.