problem z ms k7t pro2-a

Autor: Laser (laser1_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 23:57:41 MET DST

Mam problem. Gdy kopiuję większą ilość plikow na dysk wiesza mi się system.
Praktycznie nic nie można zainstalować. Komp jest nowy ale nie chcę go do
serwisu oddawać bo to będzie trwało a podejrzewam że jakieś drivery żle
działają.
W dosie wszystko jest ok. (windowsy się zaintalowały :))
Konfiguracja
 K7T Pro2-a ,duron 800, seagate barakuda III - 20 gb, LG-DVD

To nie wina DVD bo jak kopiuję z sieci to też się wiesza.
Z góry dzięki