Re: problem z ms k7t pro2-a

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 14:43:07 MET DST

"Segoy" <rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisal(a):

> mam podobny problem tyle ze z Abitem KT7a i cd-romem (i nagrywarka)
>opisywalem go juz w poście "Tryb DMA resetuje komputer". Prostym
>rozwiazaniem jest tu wyłączenie trybu DMA dla cdromu/dvdromu ale to jest
>rozwiazanie połowiczne bo transfery znacznie spadają. Pytanie - co zrobić by
>przy aktywnym DMA wszystko śmigało jak należy?

Na dobry początek bym pozmieniał kolejność urządzeń
na taśmach we wszystkich możliwych konfiguracjach.
Podam przykład: cdrom LG x48 i caviar w200 na jednej taśmie,
a ni dla dysku ani dla cdromu nie daje sie wlaczyc dma w windzie.
Ale jesli na tasmie z lg jest nagrywarka teac, na dma spokojnie
ze soba chodza :-)

Xaltuton