Re: Czemu mi ten K6-2 400 nie działa ?

Autor: jasch (jasch_at_usuwac.poczta.fm)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 11:23:02 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001 10:57:13 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

> [...]
[...]

Pamietam, ze procesory ok. 300mhz mialy klopoty z szyna 100mhz
i pracowaly stabilnie przy 95 (albo 96.5) mhz X mnoznik Byc
moze musisz zejsc na 96.5 x 4 Mozna tez poustawiac bios
na bezpieczny i wolny dostep do pamieci (setup defaults itp.)

>b) niektóre płyty według dokumentacji powinny obsługiwać szybsze K6-2,
> jednak nie robią tego ze względu na błędy w układzie zasilania;
> tak jest np. z moim FICem VA-503+ PCB 1.1A, który niby ma możliwość
> obsługi procesorów do 600 MHz na standardowej szynie, jednak producent
> niedawno się przyznał, że stabilność dla procesorów 500 MHz i szybszych
> nie jest gwarantowana ze względu na błąd w stabilizatorze napięcia.

Wyglada na to, ze mam identycznego FIC-a (z 1Mb cache) i po dlugiej
walce ruszyl na 5x100. Nie udalo mi sie go puscic na 531mhz ale nie
bawilem sie napieciem, wychodzily juz bledy ochrony. Na 500 chodzi.

Zgodnie z papierami do plyty nie obiecywali niczego powyzej 300mhz

Jacek Schneider