Re: Jak ustawić przerwanie karcie PCI

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 14:02:47 MET DST

"Segoy" <rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał:

> ^^^^^^^^^^^

> Niezłe niezłe hehe... ale ni do końca o to mi chodzi - nie chce żeby
używała
> jakiegoś tam innego przerwania tylko KONKRETNEGO.

Jeśli rzeczywiście w BIOS-ie nie ma mechanizmu przyporządkowującego dane IRQ
do slotu PCI, to pewnie jest przynajmniej możliwość ustawienia kolejności
przydzielania przerwań, tak więc jeśli masz sekwencję np. 11,10,9,5 i chcesz
sieciówce przydzielić IRQ9, to wkładasz ją jako trzecią (to tylko przykład,
pomijam tu wpływ USB czy dodatkowego kontrolera ATA66/100, które również
wpychają się w tę kolejkę).

> pierdolnąć się w palec, wtedy zapomni się o bólu głowy.... eh....

Pierdolnąć to się trzeba w głowę przed zakupem, a przynajmniej przeczytać
instrukcję, żeby mieć pełną świadomość, co się traci na rezygnacji z Asusa,
który ów mechanizm ma w BIOS-ie od zamierzchłych już czasów Socket 7. :-P Co
prawda ktoś się ze mną niedawno wykłócał, że wszystkie nowe Abity też to
mają, ale widocznie w konstrukcjach pod oszczędnościowe AMD zaoszczędzono
również na komforcie obsługi... ;-P

JoteR
(zawsze Asus inside)