Re: Jak ustawić przerwanie karcie PCI

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 18:25:23 MET DST

-~*Segoy*~- <da whatever>

>Niezłe niezłe hehe... ale ni do końca o to mi chodzi - nie chce żeby
>używała jakiegoś tam innego przerwania tylko KONKRETNEGO.

Masz w biosie. PIRQ_x use IRQ no.

>P.S. Jedno jest w tym uderzające - wygląda na to, że niektórzy
>udzielając jakichś rad z góry zakładają, że ten kto pyta to konkretna
>lama. Przypomina mi to radę na ból głowy - pierdolnąć się w palec, wtedy
>zapomni się o bólu głowy.... eh....

A przeczytales instrukcje do plyty chociaz? :) Bo tam jest ladnie
wytlumaczone i jak byk stoi. Poza tym jak chcesz dostawac rady to opisz
to jakos normalnie (napisz jaki masz system na przyklad) i nie
wulgaryzuj. PW.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."