Re: Odtwarzanie mp3 i dziwne trzaski w tle

Autor: gabryhh_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 Mar 2001 - 13:53:12 MET DST

> Co moze byc tego przyczyna ? Jakies pomysly ?

przyczyn może być wiele:

1. porysowana płyta podczas rippowania
2. kompresja w trybie on fly na słabym komputerze
3. odtwarzanie plików enkodowanych np. starym blade'm
4. słaby kabel i/lub zbyt silny sygnał (reg. pre amp) podawany na wzmacniacz
5. szybki CD-ROM (można zwolnić)

z mojego doświadczenia wiem że nowe winampy nie radzą sobie dobrze ze starymi
mp3, dobrze było do wersji 2.21 ale nie wiem czy to wina konkretnego sprzętu
(czyli mojego) czy nie, jak zwykle najdoskonalsza jest metoda prób i błędów

pozdro ghh