Re: Jak ustawić przerwanie karcie PCI

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 12:15:30 MET DST

> Tak, przelozyc ja do innego slotu PCI.
>
> Pozdro

Niezłe niezłe hehe... ale ni do końca o to mi chodzi - nie chce żeby używała
jakiegoś tam innego przerwania tylko KONKRETNEGO.
P.S. Jedno jest w tym uderzające - wygląda na to, że niektórzy udzielając
jakichś rad z góry zakładają, że ten kto pyta to konkretna lama. Przypomina
mi to radę na ból głowy - pierdolnąć się w palec, wtedy zapomni się o bólu
głowy.... eh....
Segoy.