Re: Jak ustawić przerwanie karcie PCI

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 01:54:57 MET DST

> P.S. Jedno jest w tym uderzające - wygląda na to, że niektórzy udzielając
> jakichś rad z góry zakładają, że ten kto pyta to konkretna lama.

To IMHO swietnie. Jak ktos jest dobry to nie zadaje pytan a jesli zadaje to
jest mu obojetne
czy dostanie odpowiedz dla lamy czy nie bo i tak sobie poradzi. Ale poniewaz
w duzej czesci
przypadkow piszacy nie maja duzej wiedzy i know-how to warto napisac krok po
kroku zeby
potem nie bylo pytan typu "Ale jak to dokladnie zrobic?"

> Przypomina
> mi to radę na ból głowy - pierdolnąć się w palec, wtedy zapomni się o bólu
> głowy.... eh....

Dokladnie. A na koniec RTFM tego co sie kupuje.