Re: Athlon...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:03:37 MET

Hi,

Remigiusz Swic wrote:

> Jak to jest ze stabilnoscia systemu (nie tylko win, ale rowniez linux)
> pracujac na procku AMD Athlon, jak zachowuja sie programy? Moje

Na dobrze poskładanym i skonfigurowanym komputerze nie ma żadnych
problemów. A jak ktoś spieprzy składanie komputera, to zawsze będą,
niezależnie od procesora.

> pytania biora sie stad, ze juz paru ludzi (zufanych) odradza mi zakup
> wyzej wymienionego procesora wlasnie ze wzgledu na niska stabilnosc
> calego systemu.

Bardzo źle to o nich świadczy. Po prostu się nie znają na rzeczy.

> I jeszcze jedno pytanie: jaka plyte byscie mi polecili (moze byc
> droga, ale bez przesady)? Dobre opinie slyszalem o asusie a7v, ale

Polecam MSI K7T Pro2, ewentualnie jakąś nowszą wersję (K7T Turbo
na przykład) -- ale tylko tę pierwszą sam testowałem i naprawdę
IMHO rewelacyjna płyta.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |