Re: najszybszy Procesor do Abit BP6

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 Mar 2001 - 14:10:02 MET

> Dnia Fri, 23 Mar 2001 10:17:20 +0100, "Roger" <roger7_at_poczta.onet.pl>
> napisal:
>
> (...)
> (...)
> (...)
> Roger - ja juz nie lapie o co ci chodzi ;)
> Po co uzywac i przerabiac Neo, jesli taki sam efekt mozna (teoria -
> ale jak sie RusH zgodzi, to moze i praktyka bedzie..) przerabiajac
> plyte od razu pod fcpga i duala? Neo to przeciez taka jakby zewnetrzna
> przerobka plyty wlasnie, no a dla potrzeb duala zorientowano sie, ze i
> ja trzeba przerobic..

> [...]

Już wkońcu się pogubiłem w tym co piszecie.
Nie wiem jak to teraz wygląda wcześniej myślałm że to wygląda tak:
Kupuje 2xPIII i 2xNEO przerywam mechanicznie jedną ze ścieżek na płycie
aktualizuję BIOS no i to chyba wszystko.
Nie wiem, ktoś tu się chyba bawił w wpięcie PIII na BP6 ale czy sprawdził czy
jego PIII popracuje w dualu bo wiem że nie wszystkie pójdą. Może dlatego
potrzebna była przeróbka NEO.
Pozdrówka
adadur