Re: Athlon...

Autor: KLM (ppp_at_pk.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 22:09:57 MET

Użytkownik "Remigiusz Swic" <remik_at_n.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Jak to jest ze stabilnoscia systemu (nie tylko win, ale rowniez linux)
> pracujac na procku AMD Athlon, jak zachowuja sie programy?

Całkiem normalnie pod W98, Me, W2k.
Linuxa nie instalowalem.

> pytania biora sie stad, ze juz paru ludzi (zufanych) odradza mi zakup
> wyzej wymienionego procesora wlasnie ze wzgledu na niska stabilnosc
> calego systemu.

> I jeszcze jedno pytanie: jaka plyte byscie mi polecili (moze byc
> droga, ale bez przesady)? Dobre opinie slyszalem o asusie a7v, ale

Zrobilem trzy konfiguracje na tych plytach z Athlonami 1Gz i Duronem 800,
wszystko chodzi bez zarzutu.

> czytajac posty kilka linijek nizej mina mi troche zrzedla - czy sa

Czytajac niektore posty na ten temat przypomina mi sie powiedzenie:
"Dwie rzeczy sa nie ograniczone: jedna to wszechswiat, a drugie to glupota
ludzka"
(W omawianym przpadku GLUPOTA czytaj NIEWIEDZA).

> jakies inne problemy z ta plyta procz problemow z instalacja windy na
> zlaczu ata100?

Zadnych problemow z ATA100 i instalacja W2k.

Nie wszyscy beda w zgodzie z tym co powyzej napisalem.
Nie wszyscy: -znajda czas na zapoznanie sie z instrukcja dolaczona do A7V,
przejrza NAJPIERW CD-rom dolaczony do plyty i poczytaja FAQ
na stronie producenta, potem popelnia jeszcze kilka innych rutynowych
bledow,
az wkoncu napisza kilka postow, ktore wprowadza w zaklopotanie przypadkowych
czytelnikow
szukajacych informacji o tym co dzisiaj warto zlozyc.
Poprostu sa rzeczy ktore trzeba solidnie wykonac a potem cieszyc sie
sprzetem.

Piotr