Athlon...

Autor: Remigiusz Swic (remik_at_n.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 11:27:18 MET

Witam!

Jak to jest ze stabilnoscia systemu (nie tylko win, ale rowniez linux)
pracujac na procku AMD Athlon, jak zachowuja sie programy? Moje
pytania biora sie stad, ze juz paru ludzi (zufanych) odradza mi zakup
wyzej wymienionego procesora wlasnie ze wzgledu na niska stabilnosc
calego systemu.
I jeszcze jedno pytanie: jaka plyte byscie mi polecili (moze byc
droga, ale bez przesady)? Dobre opinie slyszalem o asusie a7v, ale
czytajac posty kilka linijek nizej mina mi troche zrzedla - czy sa
jakies inne problemy z ta plyta procz problemow z instalacja windy na
zlaczu ata100?

Dzieki,
Remigiusz Swic