Abit KT7A + ATI Rage Pro

Autor: Leszek Gawerski (lesho_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 11:32:47 MET

Hej!
Mam problem, nie mogę skonfigurowac karty graficznej ATI Rage Pro 32 VIVo
pod WIN 98 SE PL. Posiadam płytę Abita KT7A.
Objawy:
- niestabilny system
- podczas włączanie jakiejkolwiek gry obsługującej 3D, monitor gaśnie lub system się
resetuje.
- AGP*4 jeszcze mniej stabilna praca. (system co chwilę się zawiesza)
- programy do obsługi DVD nie działają np. Cinemaster 2000.
- Zainstalowałem VIA 4in1 4.25 oraz 4.29a i nic.
- ACPI kontroler używa tego samego przerwania (11) co Display kontroler

Opis sprzętu:
Procesor 800 MHz Duron 8*100
Pamięć 128 / 133MHz