Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 21:21:16 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:99atdk$pvv$1_at_news.tpi.pl...
> Bede upierdliwy... pewnosc wolniejszego dzialania?
ja tez bede... i jestem: pewnosc stabilnego dzialania, roznice dla mnie
sa znikome (duron<>celeron)

> Widac nie masz BX'a... moze jakies VIA? ;-)
jak najbardziej BX: Abit BX133-Raid ;-)

> Co nie zmienia faktu ze BX tego nie ma. HPT mozesz wsadzic wszedzie,
nawet
> do MVP3.
ja jednak wole dodatkowy (zintegrowany z plyta HPT) niz jakiestam
via... przynajmniej moge podpiac 8 napedow ;-)

> No tak, jak i celeron niewiele wolniejszy od PIII...
zobacz na testy !!!

> Dobra, chyba juz nic wiecej nie wykombinujemy. Chcesz - masz prawo
> twierdzic ze Intel jest lepszy. Jest to Twoj wybor :) Ja jednek
> twierdze inaczej, co nie przeszkadza abysmy oboje rozeszli sie w
> zgodzie, kazdy zostajac przy swoim :)
ja nie twierdze ze intel jest lepszy! twierdze ze amd nie jest taki
wspanialy zeby sie nim jarac do upadlego !!!

> Pozdrawiam,
Ja rowniez
Rafal